Lojalność klienta sekretem sukcesu

 

Piękne produkty na sklepowych półkach drogerii, doskonała obsługa podczas zabiegu kosmetycznego, czy też niezapomniany skok ze spadochronu sprawiają, że każdy klient przybywa z miłą chęcią. Niestety gdy podwija się nam noga i zamiast najwyższej jakości produktów lub doskonałej obsługi popełniamy gafę, lojalność klienta zostaje zachwiana i nie mamy pewności czy kiedykolwiek powrócą. W odpowiedzi na sytuacje, w których czasami nam coś nie wychodzi Spartavity proponuje karty podarunkowe lub programy lojalnościowe, które nawet w sytuacjach w których nam coś się nie uda, klient i jego lojalność mogą zostać po naszej stronie.



Sekretem sukcesu każdego biznesu jest lojalność klienta.12177636(24)
 

Sekretem sukcesu każdego biznesu jest lojalność klienta, która pozwala rozwijać się i stawiać sobie poprzeczkę wyżej i wyżej – wzajemne motywowanie się – klient i firma, daje nam sporą dozę zaufania.

 

Można to rozumieć dwojako:

 

  • lojalny klient ufa nam, że znajdzie u nas to czego szuka, że nasze produkty czy usługi będą na wysokim poziomie – dokładnie takim jakim go do siebie przekonaliśmy, a nawet lepszym,
  • my ufamy klientowi, że będzie wracał, dając nam pewność, że nasza praca ma sens i idziemy w dobrym kierunku, jego lojalność nas uskrzydla, a wysoka jakość obsługi daje zadowolenie nam i klientowi.


12177636(25)

 

Piękno tego wspólnego zaufania pozwala nam cieszyć się z pracy i zysków, a satysfakcja ta zapewnia nam szczęście na wielu polach – prywatnym i zawodowym.